Епіграф:

Епіграф:

Уроки доброти Коломоєць Т. Г.

Коломоєць Тетяна Григорівна, 1 клас, урок Доброти

Тема: Роби добро, воно тобі повернеться.

Мета: Вчити учнів творити добро, бути вихованими, рости людиною серед людей; удосконалювати культуру поведінки; вчити любити все живе, берегти природу.
Матеріал до уроку: Мультимедійна дошка, проектор; мультфільм «Уроки тітоньки Сови. Доброта», аудіо записи  «Барбарики – Доброта», «Пісенька про доброту», «Озера доброти»; годівнички для птахів; підкормка для птахів у вигляді зажелірованих сердечок; аркуші паперу,  кольорові олівці. 
Хід уроку
І Організація класу.
ІІ Актуалізація опорних знань.
1.     Людина починається з добра,
Із ласки і великої любові,
Із батьківської хати і добра,
З поваги, що звучить у кожнім слові.
- З чого починається людина? 
- Хто вчить дітей поваги, любові та ласки до всього навколишнього?
  2. Перегляд мультфільму «Уроки тітоньки Сови. Доброта». Урок 1.
  3. Бесіда за змістом мультфільму.
 - Чому був сумний домовичок Неслуха?
- Чому побилися Неслуха і Прошка?
-  Про кого сова показала казку? (Хлопчик Тім, дівчинка Іриска, собачка Тяпа).
- Що знайшли діти?
- Що уявив у чарівній скриньці Тім? Що намріяла Іриска? Що захотів у чарівній скриньці побачити Тяпа?
- З ким зустрілися діти, розшукуючи скриньку із скарбами?
- Що трапилося, що так змінився пірат Карамба?
- Що виявилося насправді у скриньці?
- Що виросло із чарівного зернятка?
- Чи сподобався вам мультфільм? Чого він вас навчив?
ІІІ Усвідомлення змісту навчального матеріалу.
1.    Робота в парах. Творче завдання.
-         Діти, я роздаю вам картки з малюнками будь – яких предметів чи явищ навколишнього світу ( сонце, вода, вітер, земля, дерева, будинок, меблі, посуд, одяг, книга, роса, місяць). Ви працюєте в парах. Поспілкуйтеся, порадьтеся між собою, потім розкажете про добро того, що зображено на картці, не називаючи сам предмет чи явище. А всі інші учні в класі відгадають, про що ви розповіли. Наприклад: він холодний, білий, зігріває рослини взимку. Це сніг.
2.    Перевірка творчого завдання.
3.    Робота в групах.
-         Діти, уявіть, що добра Чарівниця  подарувала вам скриньку з дарунками доброти . Порадьтеся і перелічіть ці подарунки.
-         (Наприклад: добрий характер, посмішка, мрія, любов до людей, уміння вибачати, надійний друг, …)
Презентація груп. «Подарунок доброї Чарівниці».
Фізкультхвилинка під аудіозапис пісні «Барбарики – Доброта»
4.    Індивідуальна робота. Малюнок «Дерево  Доброти».
-         Діти, намалюйте  дерево Доброти. На дереві має бути стільки плодів, скільки добрих людей у своєму житті ви зустріли.
(Звучить аудіозапис «Пісня про добро» із мультфільму «Поросятко Фунтик».)
5.    Виставка малюнків із презентацією «Дерево Доброти».
6.    Колективна гра «Добрий дощик».
Діти стають у коло. Усі вони добрі дощові краплинки. У середині – мама Хмара.   У неї в руках малюнок хмари. До  кого мама Хмара доторкнеться, той розказує , яку добру справу вони зробили, кому допомогли? Кожна дитина - краплина має відповісти. Наприклад : «Я побачила квіточку, полила її» ; «А я помітила на дорозі брудну машину – помила її» ; «Я розвеселила дітей дрібним сонячним дощиком» …
ІV Підсумок уроку.
    - Діти, про що ми говорили на уроці?
    - Для чого треба робити добро іншим?
   Вчитель :
                              Людина починається з добра,
                              Із світла, що серця переповняє.
                              Ця істина, як світ, така стара,
                              А й досі на добро нас надихає.
V Екскурсія на шкільне подвіря.
-         Діти, ви по-особливому готувалися до сьогоднішнього уроку, всі зробили сердечка-прикормку для птахів, разом з татами виготовили сім годівничок. Ми з вами вийдемо на  подвіря  і все це розвісимо на деревах біля школи. Ми йдемо робити  добро!


                                                              


Немає коментарів:

Дописати коментар

Огир Т. Ю., заступник директора з НВР Реалізуємо педагогіку гуманізму          Видатний педагог-гуманіст В.О.Сухомлинський був гли...